reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karina Ďurišová

Karina Ďurišová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neposedná cestovateľka, príležitostná čudáčka, ktorá má rada kávu, spánok, úprimných ľudí, bordovú farbu a svojských hipsterov. Nosí okuliare a veľa sníva. Od 2019 spolu s manželom s prestávkami nomádi po Ázii. | webpage: http://whywetravel.sk | IG: http://instagram.com/karinandmartin Zoznam autorových rubrík:  okolo svetapríhody z prahyzo životakáva a kaviarne

reklama

príhody z prahy

Erasmus post: Can we go in? alebo aké to je zdieľať sprchy s opačným pohlavím.

Karina Ďurišová

Erasmus post: Can we go in? alebo aké to je zdieľať sprchy s opačným pohlavím.

Text bol napísaný presne pred rokom, pár dní po príchode na erasmus. Dnes som ho našla v konceptoch, a tak, nech sa páči :)

  • 22. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 164x
  • 0
Ako ma zastavili muži zákona

Karina Ďurišová

Ako ma zastavili muži zákona

Som chodec. Celkom paradoxné. Ešte nikdy som nevidela, aby policajti zastavili chodca. Asi som im bola sympatická. Alebo?

  • 5. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 704x
  • 12
Ako som sa stretla s Rytmusom a čo som sa od neho naučila

Karina Ďurišová

Ako som sa stretla s Rytmusom a čo som sa od neho naučila

Rytmus na akademickej pôde? Je to naozaj drsňák, ktorý pomenuje veci priamo, alebo sa za touto maskou skrýva citlivá osobnosť?

  • 18. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 403x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu